آموزش دفتر کل راهکاران ابری

 

درود بر همراهان گرامی

 

قصد داریم با قسمتی دیگر از دفتر کل راهکاران ابری در خدمت شما عزیزان باشیم، اگر قسمت های قبل دفتر کل راهکاران را از دستت دادید جای نگرانی نیست، در این قسمت کلیک کنید.

 

در قسمت پنجم از این نرم افزار قصد داریم یکی از امکانات سیستم دفتر کل و نحوه صدور سند اتوماتیک را در راهکاران ابری معرفی کنیم و یک سند ثبت میکنیم.

 

امکان صدور سند اتوماتیک در راهکاران ابری

 

آموزش راهکاران ابری

 

کاربرد این سیستم به این صورت است که، در زمان هایی که به طور مداوم نیاز داریم که مانده معین های مختلف را در معین های دیگری ثبت کنیم و به صورت تسهیمی و اتوماتیک انجام دهیم.

در راهکاران ابری این امکان را داریم که بتوانیم در مواقعی که نیاز داریم اسناد رو به طور اتوماتیک صادر کنیم، لازمه این امکان، در سیستم تعریف الگوی سند اتوماتیک می باشد.

 

برای تعریف الگو از مسیر زیر وارد شویم و ابتدا باید کد و عنوان الگوی مد نظرمون رو وارد کنیم.

  • مالی»

  • دفترکل»

  • اسناد»

  • تعریف الگوی سند اتوماتیک

 

 

آموزش راهکاران ابری

 

سپس معین های مقصد را با سطوح تفصیلی مد نظر مشخص می کنیم. تا سیستم مانده مبلغ معین های مبدا را، بر اساس درصد سهم بری که مشخص کردیم سند بزند.

در انتخاب حساب های مبدا میتوانیم، با کلید بر هر معینی که مد نظرمون هست، به همراه همه تفصیلی هایی که در سطح مشخص شده آن معین ارتباط دارد مشخص می کنیم.

 

آموزش راهکاران ابری

 

از دیگر امکانات این فرم میتوانیم به قابلیت انتخاب براساس کد تفصیلی اشاره کنیم.

 

برای مثال یک تفصیلی مشخص میکنیم که آن تفصیلی در سطح انتخاب شده با دیگر معینی ها ارتباط دارد

برای ما نمایش میدهد و بعد ما میتوانیم حساب های معین مبدا را به این صورت انتخاب کنیم.

بعد از ورود اطلاعات مورد نیاز فرم تعریف الگوی سند اتوماتیک را ذخیره میکنیم.

بعد از اینکه الگوی مورد نظرمون را تعریف کردیم، اقدام به ثبت سند الگوی ذخیره شده میکنیم.

برای این منظور از گزینه صدور سند اتوماتیک در مسیر مالی»، دفتر کل»، اسناد» و در صدور سند اتوماتیک اقدام به ثبت سند اتوماتیک میکنیم.

در فرم باز شده ابتدا سیستم اقداماتی را که ما باید انجام بدهیم را نمایش می دهد.

الگوی مد نظرمون را  مشخص میکنیم.

 

آموزش راهکاران ابری

 

 

در قسمت های دیگر، تاریخ سند و سپس شرح سند را در صورت چند شعبه ای بودن نرم افزار و انتخاب شعبه را مشخص میکنیم و اگر نیاز داشتیم که، قبل از صدور سند از آن پیش نمایش ببینیم تیک گزینه پیش نمایش صدور سند را میزنیم .

 

آموزش راهکاران ابری

 

بعد از مشاهده پیش نمایش سند حسابداری گزینه ادامه را میزنیم در این هنگام سیستم پیغام صدور سند حسابداری با موفقیت صادر شد به ما نمایش می دهد.

 

آموزش راهکاران ابری

 

امیدوارم در این قسمت از آموزش راهکاران ابری به شما دوستان کمک کرده باشیم.لطفا انتقاد و پیشهادتان را با ما در پایین این صحفه به اشتراک بزارید.

 

برای اطلاع از لیست قیمت های نرم افزار راهکاران در این قسمت کلیک کنید.

 

سپاس از همراهی شما

 

نویسنده: مجید مرادی

 

219

0


دیدگاه خود را درباره این پست بنویسید